Yeppoon

23 juli 2019 - Yeppoon, Australië

Gister vertrokken vanuit Agnes Water naar Yeppoon. Mooie route gereden. Onderweg weer veel natuurschoon en wildlife, kangoeroes, levende en dode... Wat een klap moet dat geven als je zo’n beest op de auto hebt zeg! Maar gelukkig hebben wij die ervaring niet! 😂 Vandaag een heerlijk relaxt dagje gehad in Yeppoon. Het is hier echt prachtig! Mooie camping en mooie omgeving, nadat we de was hadden gedaan zijn we naar Yeppons Lagoon gereden. Erg mooi, maar wat was het water KOUD!! 🥶 Dan merk je dat het hier winter is en de dagen kort zijn, te kort om het water lekker op te warmen.

Morgen gaan we een flink stuk rijden ruim 400 km, je rijd hier gemiddeld 80 km per uur met je camper. Maar op tijd weg dan hebben we nog wat aan onze middag. We gaan naar Cape Hillsborough, ook daar schijnt het prachtig te zijn. We gaan het zien morgen! Fijne dag allemaal nog, wij gaan zo lekker ons bed in. 😃

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rilana:
    23 juli 2019
    Wauw wat prachtig😍genieten met zijn allen😘😘
  2. Co van Diepen:
    24 juli 2019
    Eindelijk eens bij gelezen. Wat een indrukken voor jullie. Mooi om te zien dat jullie zo genieten. Wij ook van de verhalen en de foto's hoor. Veel plezier en groetjes van Karin en mij.