Noosa en Rainbow Beach

18 juli 2019 - Rainbow Beach, Australië

Gisteren een dagje Brisbane gedaan, met de bus vanaf de camping naar de stad ging super snel, goede verbinding. Brisbane zelf werden we niet heel enthousiast van. Veel hoogbouw en veel winkels. Het reuzenpad was heel gaaf, volgend de mannen. Wij vrouwen zijn op de grond gebleven! 😁 Gisterenavond hebben we onze route verder gepland en wilde we de volgende campings gaan boeken. Online lukte dit niet dus even naar de receptie, daar kunnen ze vast even bellen voor ons. Noosa zou de volgende stop worden. Helaas 5 campings gebeld alles vol! Oeps... En nu?! Uiteindelijk camping geboekt in Rainbow Beach, de stop na Noosa.

Vanmorgen dus vroeg op en om 8:30 uur vertrokken van de camping. Via het uitzichtpunt op de Glass House Mountains naar Noosa gereden. In Noosa op het prachtige strand geweest, heerlijk geluncht en door naar Rainbow Beach, via de toeristische route... Noosa is trouwens prachtig!! (Zie foto’s) Nu zitten we op de camping in Rainbow Beach, net op tijd voor het laatste stukje zonsondergang. Nu op tijd naar bed. Morgenochtend vertrekken we om 7:00 uur naar Tin Can Bay om dolfijnen te spotten en te voeren! 😍

1. Anita:
    19 juli 2019
    Super leuk om jullie reisverhalen te lezen! Heel veel plezier! 😀
  2. Maaike:
    19 juli 2019
    Wat een heerlijk avontuur ad andere kant vd wereld😍 (met Heineken erbij 😂🍻). Proost! Veel plezier met het vervolg!! 🙏🏻😘
  3. Susanne:
    19 juli 2019
    Wow wat een avontuur met elkaar. En wat een mooie foto's al! Hoe waren de dolfijnen?