Brisbane

16 juli 2019 - Brisbane, Australië

Gisterochtend vertrokken uit Sydney, helaas veel te vroeg op het vliegveld, bijna 2,5 uur vertraging. Maar met een drankje en een kaartspel komen we een heel eind! 😃 De vertraging zorgde er ook voor dat we onze camper te laat ophaalde en meteen de eerste dag in het donker op zoek moesten naar onze camping, 27 min verderop. Het eerste stuk ging prima, maar 1 afslag verkeerd gegaan en zonder WiFi is dat behoorlijk shit! Na 2 stops en hele behulpzame ozzies (zo noemen ze de Australiërs) zijn we, na 1,5 uur, aangekomen op de camping. Snel de camper neerzetten en kijken of we nog iets konden eten het was inmiddels 20:10 uur. Gelukt! Smakelijk was t niet echt maar prima voor een camping restaurantje. Daarna de camper ingeruimd en heerlijk gaan slapen! Bedden zijn vrij hard, hopelijk gaat het wennen! 😂

Vanmorgen eerst boodschappen gedaan en een WiFi kaart gekocht om verdwalen te voorkomen! Kaart is gelukt, boodschappen ook! Vanmiddag hebben we op de camping gekeken naar het voeren van de vogels, niet zomaar vogels, soort dwergpapegaai. Wat een prachtige beesten! En die kleuren! 😍 Daarna nog even een potje midgetgolf gespeeld altijd leuk! Later een stukje kip en wokgroente op de plaat gegooid.

Nu zitten we heerlijk warm in camper aan een bakkie! Morgen gaan we Brisbane verkennen. 😃😎

1. Nico Houtkooper:
    16 juli 2019
    Klinkt goed allemaal, jullie maken meteen al genoeg mee in ieder geval. Mooi begin van jullie vakantie.
    Groetjes aan iedereen.
  2. Angela:
    17 juli 2019
    Jullie ook een goede vakantie! 😃
  3. Jarno Van Diermen:
    17 juli 2019